Hassua kirjoittaa tänne uuteen blogiin.. :) Mutta ehkä mä totun tähän.

Eli, tänään meni koulussa ihan hyvin. Matikan kokeesta 10- ja ruotsin pistareistakin tuli ihan hyvä tulos. Eräs ihminen sai taas ärsytyskäyrät kohoamaan, kaverit kyllä tietää, ketä tarkoitan.. Mutta kun sen ei anna pilata päivää, niin kaikki on ihan okei. :)

Kyllä muhun tänään sattuikin. Hmm.. Ehkä mä osaan kertoa sen paremmin eri sanoin.

Ilman lauseita.

 

Kuin pilkkanauru,

kaikuu äänesi tyhjissä käytävissä.

Me, ei sä.

Sä et kuulu meidän maailmaan,

mä olen osa sitä nyt.

Vuosi,

se on pitkä aika,

mutten mä ole unohtanut.

En ole unohtanut sitä,

kuinka mun pää leijui pois vartalosta,

kuinka tunsin koko maailman hajoavan ympäriltäni.

Eikä kuulunut ääntäkään.

Kaikki sortui,

enkä kyennyt huutamaan.

Tuuppasit minut alas kuilun reunalta,

jäit sinne,

väkijoukkoon nauramaan,

kun putoan.