Niin, eipä mulla oo hirveesti mitään asiaa, mutta kirjoitanpas kumminkin, ihan vaan kiusallani. :D

No joo, voisin kertoa vaikka kouluun paluusta.. Mutta en mä jaksa kertoa sitä samaa, kun oli vaikeaa nousta, yms. Mä annan muiden sanoa sen. :))

Meillä oli tänään joku kysely tuntijaosta, yms. peruskouluun tyytyväisyydestä. En voinut olla mainitsematta muutamia asioita... Mutta ei niistä sen enempää.

Tänään on ollut ylös-alas päivä. Tunteet on menny ihan miten sattuu. On ollut raivoa, surua, väsymystä, iloa, riemua, naurua... Ja kaikki samana päivänä! Vanhemmat on välillä aika ulalla, kun mä oonkin yhtäkkiä ihan möks, kun just äsken hehkutin jotain. Mut onneks ne nyt suunnilleen ainakin yrittää ymmärtää mua. Ei lyttää heti kiukuttelevaksi teiniksi ja sano, että painu huoneesees siitä mököttämään. :D Vois se olla, että tömistelisin portaissa ja paiskoisin ovia.. Krhm, joo, muttei siitä sitten enempää.. :DDD

Ja mua tietysti innostaa mun uusi suunnitelma, josta en taida kertoa, koska kyseinen inhottava, ilkeä, kamala ja julma ihminen lukee tätä blogia, joten niin.. ;) Ja S, ÄLÄ EDES KYSY, ETTÄ OLETKO SE SÄ. Et oo. <33

I have my ways. ;)

 

Mutta siirrytäänpä siitä seuraavaan aiheeseen.. Lentävää tekstiä tulee näin illalla näköjään. Ja mitään en oo ottanu! :D

Huomenna on LOMA. Ja mä haluaisin nukkua pitkään... (vanhemmat, tämä oli anomus).. :D

 

Mutta nyt mä taidan mennä.

Tässä jokaiselle, joka haluaa hyvän fiiliksen. :)

 

Teidän,

Crizy