Jännää miten ihmiseen iskee se ihana energian tunne. Virtaa varpaista hiuksiin.

Sitten joskus tulee sellainen olo, että putoaa. Alta katoaa maa. Kaikki sortuu.

On vahva ja valtavan heikko samaan aikaan.

"Without the mask, where will you hide?
Can't find yourself lost in your lie

I know the truth now
I know who you are
And I don't love you anymore

It Never was and never will be
You don't know how you've betrayed me
And somehow you've got everybody fooled."

Everybody´s fool

Mutta ei siitä enempää. Ehkä mä olen paranemaan päin, kun ajattelen, että miten mä olen voinut ihastua noin lapselliseen raukkaan. Kun ajattelen, ettei se ole mun kaltaisen ihmisen arvoinen.

Se ei ansaitse mua.

 

Tänään mulla oli todella turvallinen olo. Vahva. Valtavan vahva. Mä kestän. Mä kestin. Ja tulen kestämään. Kun mä makasin siinä. Pää sun tyynyllä, mulla oli sellainen olo, että mä palasin. Mä tulin tänne.

Mä tunsin, etten mä ole menettänyt sitä ihmistä, joka on mulle kaikki kaikessa.

 

Oikein ihanaa torstai-illan jatkoa kaikille.

"This time, I wanna now how it feels like."

"Nobody wants to be last one there, everyone wants to feel like someone cares. There gotta be somebody for me."

Teidän,

Crizy