"Life is life, nanaanana."

Joo, tuli jostain mieleen toi biisi. :) Ja eräs mukava ihminen joka lauloi sitä. Hihii.

Ei mulla oikeestaan mitään, pitää vaan kertoo kaikenlaista... :D

Elikkäs mulla on kirjaesitelmä 30.3 ja kirjan pitää olla luettuna 16.3... Mulla semmonen viissataa sivunen urakka. Mut oon lukenu sen kirjan jo aikasemmin.

Christopher Paolini-Eragon

Suosittelen! Koko sarjaa semmossille ihmisille, jotka haluaa paeta jonnekkin epätodelliseen, eikä aina odota onnellista loppua.

Ja arvatkaa kuka saa lisää reikiä korviin?? MINÄ. Launantaina. Viimeinkin. Hiukkasen tosin jännittää, pakko myöntää... Mutta mulla on joku ihme himo uusiin korviksiin. :DD Ymmärrän nyt paremmin ihmisiä, jotka on ottanu tatskan. Niitä haluaa lisää. Mulla ei vaan oo ihan niin radikaalia...

Mut mä meinasin ottaa sit vanhempana taskan vasempaan lapaluuhun... Semmossen kun koru. Pienen, kauniin. Ja sit joskus jos sais lapsia, niin vois ottaa vasempaan käsivarteen vaikka tähtiä, joissa ois lasten nimet. Se ois aika kaunista.

Eli tohon vasempaan korvaan tulee kolmas reikä ja ylös rustoon yks. Oikeaan korvaan tulee toinen reikä. Hullua, ehkäpä, mutta... En mä osaa selittää. MIE HALUUN! ;DD

Mut nyt mä rupeen kattoo Emmeriä.

Tässä kaikille, jotka uskoo rakkauteen tai haluu vaan hyvän mielen.

"When I met you, my heart went knock knock." <3

 

Love,

Crizy