Justin Bieber on uus löytö (Kiitos Sonja <3)... Aivan ihanaa. Vaikka aikalailla tusinakamaa, mutta ääni on söötti.. :D Ja rakkaudesta tietty.

Tällä hetkellä kuuntelussa: Love me.

Tänään oon ollu kotona äidin ilona, kipeenä nuhanenänä. Päivä on menny todella nopeasti nenää töristellessä, yskiessä, maatessa ja äidin kanssa höpötellen.

*trööt*

Kaikkein kurjinta olis sairastaa yksin, mut onneks mulla on äiti. :)

 

Sonja piristi mua miettimällä uutta hiusluukkia. Mä olen viihtynyt puna/oranssipäänä, mutta jotenkin sitä himoitsee jotain uutta...

Tulossa on liilamustat hiukset, joista HIEMAN karsitaan tuota paksuutta pois. Googlettamalla löysin tälläisen:

silhouette3.jpg

Väri on juuri sellainen... Ihana. :)

Todella googlettamalla löytyi: hiusmallit puolipitkät.

 

Tiistaita siis odotellessa ja flunssaa parannellessa.

Huomenna pitäisi taas olla runotorstai, joten silloin varmaan, jossei nyt tuu taas tarvetta kirjoittaa. :D

 

Luv,

Crizy

"Puetaan arki kukkamekkoon ja raitapaitaan ja pistetään se pihalle, tanssimaan pölyt hiuksistaan. Sillä tämä päivä on meille annettu, elettäväksi."

Riitta Hämäläinen,

Plus-sarja, Pilkahduksia