Pasmat on ihan sekasin, kun ei tuukkaan Salkkareita... No joo, onpahan enemmän aikaa illalla oleskella, ym.

Oon nukkunut omassa huoneessani perjantaista asti. Olo on tosi mahtava siitä.

Perjantaina olis tarkoitus mennä S:n kanssa shoppaamaan Kouvolaan. :) Junalla varmaan mennään ja kotiin äipän kyydillä.

H:n kanssa menee hyvin, ainakin musta. Tuntuu, että ollaan lähennytty. Mä kerron sille jotenkin enemmän. Ehkä mun pahin suruaika on ohi. Tiedän, että voin kertoa sille mitä vain. Se on mun bestis. :)

Mitähän muuta.. Ajattelin, etten kerro mitä kässärille kuuluu, koska en halua odottaa liikoja. Tänään se nyt sitten kuitenkin lähti Gummerukselle. Olen hyväksynyt sen, ettei ekalla kerralla onnaa. Mutta mä jatkan yrittämistä. Mä en halua luovuttaa. Toivoisin tietty, että ne tykkäisi. Mutta Suomessa on niin paljon hyviä kirjailijoita, ym. ja sitten vielä ulkomaiset päälle niin kilpailu on kova.

Koulussa menee hyvin. Numerot on varmaan jo annettu. Vähän jännittää, mitä on tulossa. Parhaani olen yrittänyt.

 

"En ilosta itke, en surusta itke, jos itken, itken muuten vaan ja muualla oon, ennen kuin huomaatkaan. Häntä rakastin paljon, sua rakastan ehkä enemmän, mutta ole mulle vähän aikaa hän. Kun tulen kiinni sinuun, jumalatkin uskoo minuun."

Juicea.

Kauniit sanat. Surullisen kauniit. Ja melodia on ihana.

 

Mukavaa tiistai illan jatkoa kaikille.

Rakkaudella,

Crizy