Hei vaan.

Ei ollakkaan nähty aikoihin. Syynä tähän on se, että olen ollut Lappeenrannassa mummilla, nyt olen Kouvolassa ja huomenna Jaalaan mummon luo. Ja huomenna hieroja! :) Haah. Jo on sen tarpeessakin... Enhän mie, mutkun toi selkä...

 

Loma on mennyt ihan liian nopeasti. Tuntuu, ettei oo viel valmis menemään kouluun. Tai enhän mä varmaan koskaan oo.

Niille, jotka ei vielä sattunut tietmään niin sain toisenkin tunnin jälkkää. Mutta mä menin tunnille, sehän tässä koomista onkin. Mä sain tunnin jälkkää koska kieltydyin *opetussuunnitelman mukaisesta ohjelmasta eli hiihdosta*. Että sellainen opetusjärjestelmä meillä. Vaikka mä lupasin, etten ajattele sitä koko lomalla, niin en mä mahda mitään sille, että se pyörii mielessä koko ajan.

Suuttumus. Viha. Raivo. Itku.

 

Tää loma tuli OIKEASTI tarpeeseen.

 

Noh, kohta saa lettuja, niin kyllä murheet unohtuu. Illalla toivottavasti saunan lämpn...

 

*Mä oon mitä oon, en mitä muut olettaa, tuun sellaisena kuin olen tai en tuu ollenkaan. Voin paljastaa josset kerro kenellekkään Crizy ei oo supermies eikä skywalker edelleenkään... Kun on paha mieli, miettii onko tää nyt oikee suunta, mut showt on vedettävä, tekohymy jossei muuta... Nää vuodet piinkovan showmiehen kasvattivat... Vaikkoon harvoin yksin, tuntuu yksinäiselt liian usein, ne ei nää pintaa syvemmälle vaikka oisin ilman kuteit. Ne ei tunne mun paineita, ei tied psyykkeest mitään, ne ei nää sielua, mut väittävät mun myyneen sitä. Niille tää on leikkii... Oon vainoharhainen, monesti pettynyt, siks en aina katso silmiin ja olen niin estynyt... pikkuhiljaa tää norsunluutorni valmistuu. Ja mä istun siellä yksin päivystän jospa joku sattuis kiipee ylös.. Ne väittää et panssarilla peitän pienuuteni.. sä voit kutsuu nuoreks Sokrateeksi, ja voin juoda myrkyn, jos se on perusteltuu, on kai tässä muutenkin jo tarpeeks tullu edustettuu. Tarviin rauhaa keskel kaupunkii.... Tuun sellaisena kuin olen, tai en tuu ollenkaan.*