Koulussa aivan törkee päänsärky, oksetus ja huimaus... Ei auttanu enää 400:nen buranakaan... Kotiin kun pääs niin puolentoista tunnin unet siinä, sitten ruokaa ja nyt sattuu vaan tonne niskaan ja hartioihin. Onneks ei tullu sitä kipua, kun huutaa ääneen. Se on kaikkein kamalinta. Kun se on niin äkillistä ja...

Juu. Enää yks koulupäivä Ruotsiin ja no, viikonloppua en ees laske, kun ei sitä varmaan silleen aattele.. (juu, huijaan :D). Ihan innoissaan lähössä!! Vielä ei oo pakattu mutta..

Luokkakaverit on Saksassa jumissa. Ne meni kielimatkalle Saksaan, ni ne ois vissii tulos sunnuntaina päivällä, mutta nyt se vissii siirtyy. Ei sinänsä, ei siellä oo ketään mun ystäviä.

 Ne tuntuu olevan harvassa. Onneks mulla on ne ihmiset.

 

Oli tänään taas olevinaan niin vaikeeta eräällä ihmisellä. Mikä sen ongelma oikeesti on? Mitä me ollaan tehty sille, et tarvii olla niin veen itsekäs, omahyväinen ja ilkeä?? Jos saan kysyä.. Ja en tietty sais, jos siltä kysyttäis. Meissähän se vika on, kun ei me olla semmossii omahyväsii... En sanokaan.

Onneks se yks on siel Saksassa. Jos suoraan sanotaan, niin mun puolesta sais jäädä sinne. Ei tuu ikävä.

 

Selvispä tänään semmonenkin, miten kaksnaamasia ihmiset osaa olla. Ollaan niin kaveria ja sit kun hetkeksi kääntää selkänsä, niin puhutaan potaskaa suu vaahdossa. Kyse ei nyt ole minusta, vaan eräästä toisesta ihmisestä, jota vastaan minulla ei ole mitään. Joka on mun kaveri.

 

Ja jos ihan suoraan sanotaan, mä olen alkanut miettiä, mitä sanon muista. Koska mä tiedän, miten se sattuu, kun puhutaan pahaa. Siinä ei ole mitään, jossei ihmisestä pidä, minkä sille mahtaa. Mutta miksi ihmisen pitää lytätä toinen maanrakoon, vaikkei voittaisi siinä mitään?

En mäkään saa tätä... pois. Kyllä ne ihmiset, joita haukutaan läskiksi syystä, tietää. Miksi siitä tarvitsee ilkkua? Jokaisessa on jotain "huonoa". Liian iso nenä, lauta, liian iso pehva, punastuu helposti, ym. ym.

Ja ne, joita haukutaan ilman syytä, voi uskoa sen. Ja itsetunto romahtaa. Onko se sitten mukavaa? Kyllä jokainen tietää omat heikkoutensa. Miksi..?

 

Juu, tämmönen "saarna" tänään.

 

Katsokaa aamulla peiliin, hiukset sekaisin, liian iso yöpaita päällä ja hymyilkää. Kyllä se siitä.

"Mä olen täydellinen juuri näin."