Hei, on ihan pakko vielä kirjoittaa jotakin..

Luin vanhoja kommentteja, ja huomasin, etten ole antanut tarpeeksi kiitosta tuesta niin kirjoittamisen kuin henkisenkin osan puolesta. Niinpä:

Runotorstai

Kiitos teidän, minulla on jotakin, jota odottaa jokainen viikko, ja olen saanut teidän kauttanne UPEITA blogin lukijoita, joilta taas olen saanut suunnattomasti tukea.

Kiitos.

Muhadzir

Sinulta olen saanut paljon hyvää palautetta ja runojasi on aina mukavaa käydä lukemassa. Kiitos myös siitä, että lupauduit lukemaan käsikirjoitukseni, joka on TODELLA pahasti kesken.

Kiitos.

"Kyllä tämä sinun hommasi on Kirjoittamista Isolla Koolla Ja Vieläpä Sydänverellä. "

Railaterttu

Kiitos ihanista kommenteista, jotka ovat kannustaneet eteenpäin ja kehittymään. Kiitos, että lupauduit lukemaan käsikirjoitukseni ja auttamaan sen kanssa. Runojasi ja muita kirjoituksiasi käyn aina lukemassa ja niistä saa aina joko ajateltavaa tai hyvän mielen, joskus molempia.

'

KIITOS MYÖS KAIKILLE MUILLE RUNOTORSTAIN KAUTTA KÄYVILLE, mm. KAHIL77, ILONA, DIINA, HIRLII, TIRLITTAN, AXE, HELANES, HILBERT, RUNOPASANEN, AIKATHERINE, jne.

Olen saanut teiltä paljon enemmän, kuin odotin. 

Äiti

Kiitos suuresti tuestasi niin blogissani, kuin muutenkin elämässä. Kiitos, että olet kestänyt myös kaikkea sitä paskaa, jota sinun ei olisi tarvinnut, mm. täältä blogista jaksaa. Olet rakas.♥

 

S

Vaikka välillä oletkin puolustanut minua vähän turhankin hanakasti (♥♥♥), olet silti ollut tukena ja turvana, puhumattakaan lukemattomista vuodatuksistani puhelimen välityksellä. Haluaisin juuri nyt halata sinua, mutten yletä ihan teile asti. ;) ♥

 

KIITOS MYÖS M ja H, siitä, että olette ystäviäni. ♥ Ilman teitä olisin hukassa.

 

 

 

 

 

♥: Crizy