Käsikirjoitus on vielä pahasti kesken.

Ja sen lisäksi mielessä on liikuntatunnit, tulevaisuus sekä vähän arkisemmin se lävistys... Otanko vai en, kas siinäpä pulma.

JA ARVATKAA MITÄ!!! Kun aattelin eilen illalla turhamaisesti hiuksiani, näin unta seuraavana yönä ja... MULLA OLI BLONDIT HIUKSET! Voi ei, ei, ei... :D Mä haluan ne. Ja en. Koska mä RAKASTAN tätä oranssia. Mutta.... Ähw.

Turhat kirjoitukset part 2109...

JA MÄ HALUAN NYT SANOA TÄN, MUT EN HALUA, ETTÄ YKSIKÄÄN MAINITSEE TÄTÄ MULLE. Koska en ota paineita.

Olen laihtunut 2kg.

Matka on pitkä ja olen vasta alussa.

Ja olen varmasti lihonut nuo jouluna takaisin.

Mutta onko sillä helkkarinkaan väliä?

Koska musta oli siihen. Ja on. Ja mä tuun saavuttamaan sen.

"Meillä ihmeitä tehdään hetkessä, mahdoton vie hieman kauemmin."

<3