Aika hieno juttu, että mulla on kävijöitä jo 4700 ja vähän päälle. KIITOS. Ei tässä olis mitään mieltä, jossei kukaan kävis katsomassa. Jossei millään olis mitään väliä, mitä mä tänne rustaan.

Haluaisin tehdä muutaman asian selväksi jatkon kannalta. Oon ihan yllättyny, että täällä oikeasti käy ihmisiä.

Eli.

Kaikki kommentit on tervetulleita, negatiivisetkin, kunhan ne esittää asiallisesti. En mä ala ketään haukkumaan tai vedä hernettä nenään siitä, että ihmiset kommentoi. Ei kaikki voi tykätä kaikesta! Enkä mitään sellaista odotakaan.

Toiseksi, ilmoitan, etten halua että lukijoitani haukutaan syyttä suotta.

Ja toki sellaisen kommentoinnin voisi jättää vähemmälle, jossa minua haukutaan ihan suoraan. Vaikka ollaankin netissä, mä olen ihan oikea ihminen, jolla on oikeasti tunteet. Ethän sä kadullakaan tuu huutelemaan kelle sattuu.

 

Näillä mennään.

Toivottavasti jaksatte lukea jatkossakin.

Luv,

Crizy