Mä en kyllä ymmärrä miten näin pöllöä poikaa on siunattu näin ihanilla ystävillä.

Musta on ihanaa, että oon jotenkin lähentyny etenkin M:n kanssa. :) Se on ihanaa, että on sellaisia ystäviä, joille voin kertoa kaiken. Ei tarvitse piilottaa itseään.

"Mä en ainakaan kehtaisi tehdä mitn. vaatetta kässässä kun koko on joku hehtaari kertaa hehtaari!", mä sanoin ja M siihen; "Mitäs sitten?"

Se, että ne hyväksyy mut tälläisenä, kuin oon, saa jotenkin itkemään. Mä tiedän, että voisin kertoa esim. M:lle kaiken. Ei mun tarvii valehdella.

Ja mä toivon, että mun ystävät vois kertoa mulle kaiken. Jos haluaa.

M laittoi mulle tän, ja mä rupesin ajattelemaan, että jos huomista ei oiskaan. Pidän sitä niin itsestäänselvänä.

Siksi mä halusin kertoa koko maailmalle, että mulla on maailman ihanimmat ystävät. Ja mä haluaisin pitää ne aina lähelläni. Jos maailma päättää erottaa, niin erottais ees ystävinä.

Koska oikeasti, Te merkkaatte mulle paljon. Kaikkea.

Älkää ikinä lähtekö.

Luv,

Crizy